Nilex - Ärendehantering



Nilex hjälper dig att hantera ärenden som skapats från olika kanaler som självbetjäning, e-post, telefon, chatt eller sociala medier. ServiceDesk agenterna kan naturligtvis också skapa ärenden manuellt med bara några få musklick, eller genom att använda kortkommandon. Oavsett om ärendet handlar om något mindre, som en supportfråga, eller en större incident, garanterar regelsystemet i Nilex Service Platform (R) att ärendet levereras till den rätt agent eller servicelinje och att det blir besvarat enligt prioritet och givna SLA regler.

Under tiden som informationen matas in i ärendet, kan Nilex erbjuda potentiella lösningar som redan finns i kunskapsbanken eller på en extern källa. Ärenden som löses i första linjen minskar arbetsbelastningen på organisationen, och ökar samtidigt kundnöjdheten avsevärt.

Nilex-logo

Allt ditt arbete på ett ställe



Nilex samlar alla inkommande och utgående konversationer och förvandlar dem till ärenden - prydligt organiserade i din personliga dashboard. Du kan enkelt se från vilken kanal ett ärende skapades, från självbetjäning, e-post, Facebook, Twitter eller telefon - allt presenteras i din personliga instrumentbräda. Förutom att du kan skapa din egen lista-vyer, få meddelanden när något händer, se alla dina uppdrag och arbets-objekt på flera förfrågningar samtidigt.
Nilex - skärmdump

Smart förhandsgranskning



Nilex mouse-over funktion gör din ärendehantering enklare och snabbare. Du behöver bara svepa med musen över ett objekt i listan för att få snabb information om det. Om du flyttar musen bort försvinner förhandsgranskningen igen. En ordentlig tids-sparare.
Nilex - skärmdump

Effektiva processer för ärendehantering



Vi har smarta funktioner som gör att er kunder inte får samma ärende besvarade av olika handläggare. Om två handläggare samtidigt arbetar med ett ärende blir de uppmärksammade av vårt system på detta. Detta gör att man undviker dubbelarbete och handläggarna har nu möjligheten att kontakta varandra för att bestämma vem som ska svara kunden. Genom detta sparas tid och er ärendehantering förbättras.
Nilex - skärmdump

Håll koll på varje ärende



Förbättra din kund interaktion. Skapa QuickSteps (R) för att automatisera dina dagliga uppgifter. Använd ärendefilter för att fokusera på vad som är viktigt för dig, där du är, när du behöver det. Imponera på dina kunder eller interna slutanvändare medan Nilex arbetar för att hålla allt organiserat.

Vill du ha mer information kring lösningen, klicka här
Nilex - skärmdump

Boka demo idag!



Få en personlig visning av vårt ärendehanteringssystem, som kan köras som en lokal installation eller molntjänst . Med våra lösningar kan ni hantera incidenter, avvikelser, kundklagomål, reklamationer eller supportärenden. På bara ett par dagar är systemet färdigkonfigurerat och klart för att användas.

Demoförfrågan

Kontakta BGA Konsult genom att klicka på länken för att boka demo: info@bgakonsult.se







BGA Konsult AB  |  Bo-Göran Andersson Mobil: 0737 532280  |  E-mail: info@bgakonsult.se