Nilex - Ärendehantering
Nilex hjälper dig att hantera ärenden som skapats från olika kanaler som självbetjäning,
e-post, telefon, chatt eller sociala medier. ServiceDesk agenterna kan naturligtvis också
skapa ärenden manuellt med bara några få musklick, eller genom att använda kortkommandon.
Oavsett om ärendet handlar om något mindre, som en supportfråga, eller en större incident,
garanterar regelsystemet i Nilex Service Platform (R) att ärendet levereras till den rätt
agent eller servicelinje och att det blir besvarat enligt prioritet och givna SLA regler.
Under tiden som informationen matas in i ärendet, kan Nilex erbjuda potentiella lösningar
som redan finns i kunskapsbanken eller på en extern källa. Ärenden som löses i första
linjen minskar arbetsbelastningen på organisationen, och ökar samtidigt kundnöjdheten avsevärt.
Allt ditt arbete på ett ställe
Nilex samlar alla inkommande och utgående konversationer och förvandlar dem till
ärenden - prydligt organiserade i din personliga dashboard. Du kan enkelt se från
vilken kanal ett ärende skapades, från självbetjäning, e-post, Facebook, Twitter
eller telefon - allt presenteras i din personliga instrumentbräda. Förutom att du
kan skapa din egen lista-vyer, få meddelanden när något händer, se alla dina
uppdrag och arbets-objekt på flera förfrågningar samtidigt.
Smart förhandsgranskning
Nilex mouse-over funktion gör din ärendehantering enklare och snabbare. Du behöver
bara svepa med musen över ett objekt i listan för att få snabb information om det.
Om du flyttar musen bort försvinner förhandsgranskningen igen. En ordentlig tids-sparare.
Effektiva processer för ärendehantering
Vi har smarta funktioner som gör att er kunder inte får samma ärende besvarade av
olika handläggare. Om två handläggare samtidigt arbetar med ett ärende blir de
uppmärksammade av vårt system på detta. Detta gör att man undviker dubbelarbete
och handläggarna har nu möjligheten att kontakta varandra för att bestämma vem
som ska svara kunden. Genom detta sparas tid och er ärendehantering förbättras.
Håll koll på varje ärende
Förbättra din kund interaktion. Skapa QuickSteps (R) för att automatisera dina
dagliga uppgifter. Använd ärendefilter för att fokusera på vad som är viktigt
för dig, där du är, när du behöver det. Imponera på dina kunder eller interna
slutanvändare medan Nilex arbetar för att hålla allt organiserat.
Boka demo idag!
Få en personlig visning av vårt ärendehanteringssystem, som kan köras som en
lokal installation eller molntjänst . Med våra lösningar kan ni hantera incidenter,
avvikelser, kundklagomål, reklamationer eller supportärenden. På bara ett par dagar
är systemet färdigkonfigurerat och klart för att användas.
Demoförfrågan
Kontakta BGA Konsult genom att klicka på länken för att boka demo:
info@bgakonsult.se
BGA Konsult AB | Bo-Göran Andersson Mobil: 0737 532280 | E-mail:
info@bgakonsult.se